Sonntag, 8. August 2010

loslaten / let loose


Dimphie und Jolette haben eine Kette "loslaten/let loose" begonnen. Dimphie und Jolette, vielen Dank dafür. Hierbei wurde eine Kette von "weggeben" begonnen. Ich hatte die Kette auf dem Blog von Janine entdeckt und möchte gerne daran teilnehmen. Machst du auch mit? Dann hinterlass unter diesem Post ein Kommentar und setz das Logo "loslaten/let loose" auf deinen Blog. Natürlich musst du dann auch etwas "loslassen (weggeben)", damit die Kette länger wird.
Am Freitag, 3. September verlose ich dieses Paket (14 Blätter Papier in verschiedenen Farben, 3 Sticker-Bögen, 2x Stempelfarbe und noch andere Dinge, mit denen man Karten besteln kann).
Wichtig: Damit das Porto für das Paket nicht zu teuer wird, verlose ich dies nur an Blogger innerhalb von Europa!!!

Dimphie en Jolette hebben de ketting "loslaten / let loose" opgezet. Dimphie en Jolette, bedankt ervoor. Hierbij wordt een ketting van 'weggeven opgezet'. Ik had de ketting op de blog van Janine ontdekt en zal graag meedoen. Doe je ook mee? Dan laat dat weten in een kommentaar en zet het logo "loslaten/let loose op je blog. Natuurlijk moet je dan ook iets loslaten, daarmee de ketting steeds langer word.
Vrijdag 3 september, verloot ik dit pakket (14 fellen papier in verschillend kleuren, 3 fellen met stickers, 2x stempelverf en nog ander spullen om kaartjes te maken).
Belangrijk: Daarmee het porto voor het pakket niet te duur word, verloot ik dit alleen aan blogger binnen Europa!!!



Du kannst natürlich auch bei den anderen Bloggerdamen mitmachen. Ich hoffe wir können euch anstecken.
Je kunt natuurlijk ook bij de andere bloggerdames meedoen. Ik hoop we kunnen jullie ook aansteken.
Gruß
Groetjes
Bianca

4 Kommentare:

Jeany hat gesagt…

ohh Bianca geweldig dat je mee doet en wat een pakket, erggggggggggggg mooi. Ik heb ook al een kettinkje dus ik mag ook meedingen? :)))) groetjes van janine

Jolette hat gesagt…

Hoi Bianca,

Wat leuk dat je ook mee doet!
Ik doe graag mee.

Dymphie hat gesagt…

wat een leuke loslaatspullen heb je bij elkaar gezocht!
Bedankt voor het meedoen :)

paru's_circle hat gesagt…

hi Bianca..
lovely
let loose..
come over to my blog to participate in mine!
regards
Px