Freitag, 25. Dezember 2009

Gebastelte Weihnachtsgeschenke - geknutseld kerstcadeautjes

Hallo,
ich hoffe Ihr habt ein schönes Weihnachtsfest gehabt.
Nun habe ich alle Geschenke abgegeben und kann euch zeigen, was ich die letzten Wochen so alles gebastelt habe :-)
Hoi,
ik hoop jullie hebben een fijn kerstfeest gehad.

nu heb ik alle cadeautjes afgegeven en kan jullie tonen, wat ik de laatste weken al geknutseld heb :-)



eine gehäkelte Kette
een gehaakt ketting









Diesen Tontopf-Toni habe ich gebastelt, weil ich es total langweilig finde Geld einfach in einen Briefumschlag zu stecken und dann zu verschenken.
Deze Tontopf-Toni heb ik geknutseld, omdat ik het totaal vervelend vind, om geld alleen in een envelop te stoppen en dan te verschenken.



Der Bär musste mal wieder als Model arbeiten :-) aber der Schal ist neu - den habe ich gestrickt.
De beer moest al weer als model werken :-) maar de sjaal is nieuw - die heb ik gebreid.


Damit Maya's Puppe nicht frieren muss, habe ich ihr Jacke, Schal, Mütze und einen Pullover gestrickt.
Daarmee de pop van Maya het niet koud heeft, heb ik haar jas, sjaal, muts en een trui gebreid.

2 Kommentare:

* Üla * hat gesagt…

Hoi Bianca,
Ik vind de popsetjes erg leuk net als die prachtige,zachte en blauwe sjaal.Maar de ketting is eine wunderschöne Geschenke !!! :O
Super mooi!
groetjes Ula

Bianca Kalksma hat gesagt…

Wat een leuke en mooie kado's heb je gemaakt! Dat poppetje is erg grappig voor het geld. De ketting is heel erg mooi geworden!