Sonntag, 6. Dezember 2009

Each Card Is Unique challenge 1


Hier ist nun meine Karte für die "Each Card Is Unique challenge 1" von Bianca.
Diese Karte habe ich aus Papier, Geschenkpapier und Stickern gebastelt, da ich noch nicht so viele Weihnachtsstempel zu Hause habe. Gestern war ich ein bisschen bummeln und leider musste ich feststellen, dass die Bastelgeschäfte noch nicht bemerkt haben, dass wir fast Weihnachten haben. In den Geschäften bekommt man Stempel für Hochzeit, Geburt, Geburtstage, sogar Roboterstempel und Weltraumstempel habe ich gesehen - nur leider keine Stempel für Weihnachten :-( Habe mir nun welche übers Internet bestellt.
Wünsche euch noch einen schönen 2. Advent.
Gruß Bianca

Hier is nu mijn kaartje voor de "Each Card is Unique challenge 1" van Bianca.
Deze kaart heb ik uit papier, cadeaupapier en sticker geknutselt, omdat ik nog niet zo veel kerststempel thuis heb. Gisteren was ik een beetje winkelen, maar helaas moest ik vaststellen, dat de knutselwinkel nog niet begrepen hebben, dat we bijna kerst hebben. In de winkel zijn stempel voor bruiloft, geboorte, verjaardagen verkrijgbaar, zelfs robotstempel en ruimtestempel heb ik gezien - maar helaas geen stempel voor kerst :-( Heb nu stempel in het internet besteld. Jullie nog een fijn 2. advent gewenst.
Groetjes Bianca


1 Kommentare:

Bianca Kalksma hat gesagt…

Hoi Bianca, leuk dat je ook aan de challenge hebt meegedaan! En ik moest wel glimlachen om jouw kaart, het is echt een feestkaart, een vrolijke feestende smiley met sterretjes om zijn hoofd alsof ie al een beetje dronken is van de glühwein :) Dat is echt super dat je van weinig materialen zoals pakpapier en stickers deze feestelijke kaart hebt gemaakt! Dat probeerde ik ook in deze challenge aan te geven dat je ook met alternatieve materialen een leuke kaart kunt maken. Hé wat leuk dat je stempels op internet hebt besteld, hopelijk krijg je ze gauw toegestuurd!