Mittwoch, 21. Juli 2010

Karten-Karten-Karten.... Kaartjes-kaartjes-kaartjes....

Zur Abwechslung habe ich mal wieder ein paar Karten gebastelt :-)
Voor de afwisseling heb ik weer enkele kaartjes geknutseld :-)








An alle Blogger, die gerne Karten basteln, ich brauche eure Hilfe: Was benutzt ihr für einen Kleber um verschiedenen Papiersorten aufeinander zu kleben?
Wenn ich einen Klebestift verwende, fällt die Karte spätestens am nächsten Tag wieder auseinander und wenn ich flüssigen Kleber verwende ist die Karte hinterher total gewellt :-(
Aan alle blogger, die graag kaartjes knutselen, ik heb jullie hulp nodig: Wat gebruiken jullie voor een plakmiddel om verschillend papier opelkaar te plakken?
Als ik een lijmstick gebruik, valt mijn kaart aan de volgende dag weer uit elkaar en als ik vloeibaar plakmiddel gebruik heeft mijn kaart golven, als de plakmiddel droog is :-(

4 Kommentare:

Jeany hat gesagt…

hoi meid, enig je kaartjes, en wat een leuke teksten. Je komt toch wel eens in venlo vertelde je, dan moet je http://www.boekenvoordeel.nl/nl/ gaan kijken daar haal ik mijn lijmtubes en dubbelzijdige kleefband, daar doe ik alles mee plakken en laat nooit los.kijken of het lukt met de link :))

Bianca Kalksma hat gesagt…

Jij bent ook weer druk in de weer geweest met je mooie verzameling stempels! Leuk! En ik gebruik ook het dubbelzijdige tape waar Jeany het over heeft, ik ben nu alleen alle Action's aan het aflopen of die ze nog op voorraad hebben, anders moet ik maar iets meer uitgeven bij een andere winkel. Ik koop ze dus altijd bij de Action, maar boekenvoordeel zal ook niet duur zijn.

* Üla * hat gesagt…

Ja, Bianca, dat zijn zeker hele goede tips!
Fotolijm en dubbelzijdig tape zijn super en lekker goedkoop bij Action-winkel.Soms helpt het ook als je het papier niet dunner dan 160 gr gaat gebruiken.Bij de dunnere soorten, gaat meestal juist golven.
groetjes Ula

Anonym hat gesagt…

Das wüsste ich auch gerne, ich glaube doppelseitiges Klebeband gibts extra dafür?
Wenn du DIE Lösung gefunden hast, ich wüsste sie gern.
LG Kristina